Retourmogelijkheden

Terugsturen binnen 14 dagen (herroepingsrecht)

Bij aankoop op afstand (zoals via een webwinkel) geldt een wettelijke zichttermijn van 14 dagen. Dit zogenoemde “herroepingsrecht” betekent dat je in principe alles wat je bij ons koopt, binnen 14 dagen (ingaand op de dag na de dag waarop je de producten hebt ontvangen) zonder opgaaf van reden kunt retourneren. Voor gekochte artikelen ontvangt u van ons een tegoedbon voor het aankoopbedrag in onze webshop.

Voorwaarden

Omwille van gezondheid, veiligheid en hygiëne hanteren wij de volgende strikte voorwaarden ten aanzien van retourzendingen:

1.Het geretourneerde artikel en de verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) waarin het geleverd is, zijn in originele staat
2. Het geretourneerde artikel en de verpakking waarin het geleverd is, is compleet en onbeschadigd
3. Verzegeling indien aanwezig is niet verbroken
4. Het geretourneerde artikel en de verpakking waarin het geleverd is, is ongebruikt en/of ongedragen en/of ongeopend

Uitzonderingen
Onderstaande artikelen kunnen uitsluitend geretourneerd worden wanneer de erop aanwezige verzegeling en de verpakking waarin deze geleverd zijn volledig intact is en het artikelen ongedragen en/of ongebruikt en/of ongeopend is:
• Alle lingerie op onze webshop

• Seks speeltjes en andere artikelen bedoeld voor intiem (o.a. genitaal en/of anaal lichamelijk gebruik

Drogisterij artikelen kunnen omwille van hygiëne en veiligheid NOOIT geretourneerd worden als de verzegeling na levering is verbroken.

Hoe moet ik mijn retour aanmelden?

Stuur een mail naar bestellingen@pikbusiness.nl met je naam en ordernummer.

Defect artikel

Pik Business garandeert een jaar garantie op verkochte artikelen. De op de factuur vermelde dagtekening geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Er kan geen aanspraak gemaakt worden op de garantie:
-Bij beschadiging door opzet of door nalatigheid
-Bij beschadiging door verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
-Bij normale slijtage

Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor uw rekening. Mocht een artikel toch defect zijn of u het door u besteld artikel functioneert niet/niet goed, stuur dan een mail naar bestellingen@pikbusiness.nl met je naam en het ordernummer.

Kan ik een artikel ruilen?

Het is helaas niet mogelijk om een artikel om te ruilen voor bv een andere maat indien je een andere maat of artikel wenst te ontvangen dan dien je hiervoor een nieuwe bestelling te plaatsen.

Waar en hoe kan ik mijn artikel retour sturen en zijn er kosten verbonden aan het terugsturen van artikelen? 

Retouren binnen Nederland kan gratis. Via de mail ontvang je een PostNL label om je spullen te retourneren.

Retouren van orders die naar België verzonden hebben we helaas geen gratis retouren regeling. Deze zijn voor eigen rekening.

Retourbewijs 

Als je de retourzending overdraagt aan de vervoerder, ontvang je een retourbewijs. Bewaar dit zorgvuldig, het is je bewijs van verzending.

Als ik een complete levering terugstuur, krijg ik dan ook de verzendkosten terug?

Ja, stuur je de gehele zending terug, dan krijg je van ons de aankoopsom plus de eerder in rekening gebrachte verzendkosten retour:
– Nederland: € 3,95
– België: € 4,95

Behoud u een deel dan blijven de verzendkosten zoals omschreven in Bijdrage verzendkosten gewoon gelden.

Adres Pik Business

Pik Business
Schinkeldijkje 16H
1432CE Aalsmeer

Email: info@pikbusiness.nl

0